+359 887 223909

ДЖАНТИ ЗА СЕЛСКОТОПАНСКИ МАШИНИ

 “Джантата е тази част от колелото, върху която се монтира гумата и според ETRTO (и кореспондиращата Директива 97/24/ЕО на ЕП и на СЕ от 17.06.1997) е  основата за пневматична гума с вътрешна гума или безкамерна гума, върху която се опират бортовете на пневматичната гума“.

Според конструкцията си, джантите са едно-, дву или три компонентни. При някои видове индустриални джанти е възможно да се прикрепят или вложат и други детайли – шпонка, главина, спирачен апарат и др., но най-кратко казано, в общия случай всяка джанта се състои от 3 части:

  • Шплент (Rim, същинска джанта) е компонентата, която поема по-голямата част от масата на гумата и дефакто част от товара на цялото колело. Върху тази компонента се монтират гумите;
  • Диск (Plate, Middle plate), също поема част от товара на колелото, свъзва същинската джанта с главината на моста (оста, полуоската) на ПС. Тази компонента подсигурява шплента да не се усуква така, че колелото да се движи по права линия.  Дискът е свързан за шплента със заварки или посредством болтове. Захватите с болтове са най-различни, според големината (цолажа) на джантата – при малките от 3х1 (на три равноотдалечени места по вътрешния овал на шплента, по един болт) до 4х3 или 12х1 при големите тракторни цолажи;
  • Присъединителен фланец (Flange, Connecting flange) е третата компонента, посредством, която джантата се монтира на главината на моста на ПС, т.е. тази компонента има два кръга отвори за болтове – един за болтове за диска и втори – за болтовете (шпилките) за главината. В много случаи, тази трета компонента е вградена в диска на джантите;

 

ОСНОВНИ ВИДОВЕ ДЖАНТИ ЗА ТРАКТОРИ

ТЕСНИ ДЖАНТИ ЗА СЕИТБА И ОКОПАВАНЕ
ТЕСНИ ДВОЙНИ ГУМИ ЗА РЕДОВИ ОБРАБОТКИ
СТАНДАРТНИ СДВОЕНИ ДЖАНТИ

Не се колебайте да ни потърсите за повече информация или изготвяне на конкретна оферта:

☎️ 0885000227

📧 krumov@adk.bg

👷‍♂️ Юли Крумов – мениджър продажби